کد خبر 489794
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

فیلم سینمایی «جیمزباند: شبح» طی تعطیلات سه روز گذشته در سینماهای بین‌الملل ۸۰ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار فروخت.

به گزارش مشرق، فیلم سینمایی «شبح» به کارگردانی «سم مندس» و بازی «دنیل کریگ» که از 26 اکتبر در سینماهای شش کشور جهان به نمایش درآمده است، در اولین هفته از اکران خود، 80 میلیون و 400 هزار دلار فروخت.

این فیلم محصول مشترک کمپانی‌های سونی و مترو گلدن مایر با 41 میلیون و 700 هزار پوند فروش بیشترین فروش را در سینماهای انگلستان داشته است. رکوردی که پیش از این با 23 میلیون و 900 هزار پوند از آن فیلم سینمایی «هری‌پاتر و زندانی آزکابان» بود.

فیلم سینمایی «جیمزباند: شبح»، چهارمین فیلمی است که «دنیل کریگ» در آن نقش مأمور 007 را بازی می‌کند. علاوه بر او بازیگران دیگری چون «کریستوف والتس»، بازیگر برنده دو اسکار و «مونیکا بلوچی» در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

این فیلم طی هفت ماه در لندن، رم، مکزیکوستی، مراکش و کوه‌های آلپ اتریش فیلمبرداری شده است.

بنا بر این گزارش، فیلم سینمایی «جیمزباند: شبح» در کشور دانمارک 4 میلیون و 200 هزار دلار، در هلند 3 میلیون و 700 هزار دلار، در نروژ 2 میلیون و 900 هزار دلار، در فنلاند 2 میلیون و 630 هزار دلار و در سوئد 2 میلیون فروش داشته است.

«جیمزباند» بیش از ۸۰ میلیون دلار به جیب زد
مجموعه فیلم های جیمز باند، از سال 1962 با عنوان «دکتر نو» آغاز شد و نخستین بار «شان کانری» نقش مامور 007 را بازی کرد و پس از او جرج لازنبی، راجر مور، تیموتی دالتون، پیرس برازنان و دنیل کریگ در این نقش ظاهر شده‌اند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ali ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    اینقدر از این فیلمهای جیمز باند بدم میاد که نگو فقط تو صحنه های هرزه بازیشون خودشونن و گرنه تو بقیه قسمت ها بدل کارا جورشون رو میکشن و یکمشت دری وری و بزرگنمایی الکی رو به خورد تماشاگرها ی نفهم میدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس